Gud hör bön!

Igår fick jag ett telefonsamtal som påminde mig om att Gud faktiskt hör oss när vi ber. Ibland blir svaren sådär konkreta. Jag är mycket nöjd med hur min tillvaro utvecklar sig. Dock har jag fortfarande inte kommit underfund med hur jag ska stoppa den skenande stressen. Det är nästa problem.

Idag julpysslar jag på jobbet, testar vad jag minns så jag kan lära konfirmanderna ikväll på julfesten. Vi ska göra sådana där flätade hjärt-korgar. Det var mycket längesen jag gjorde. Efter lunch så ska jag åka upp till Angered och köpa en julklapp för 20 kronor som ska passa alla. Så om man inte hittar något som passar alla, så får man hitta något som INTE passar någon. Alltså ska jag köpa såpbubblor.

För övrigt väntar vi på pianostämmaren.... Pianot låter hemskt och det är julkonsert på söndag.

Kommentarer
Postat av: Arne

Du kan väl inte avslöja julklapparna på Internet heller :p Då blir det ju inget spännande ;)

2007-12-14 @ 07:41:51
URL: http://arnering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0