Närsjukvården

De där på vårdcentralen är himla spännande ibland. De säger att de ska ringa men så skickar de ett brev i stället. Nåja, nu var det ju inget livsviktigt. Det blir nya prover på sköldkörtelfunktionen i januari, hoppas jag i alla fall. Jag är ju inte i Söderköping så många dagar i januari.

Jag var och tränade i kväll. Jag märker att något är konstigt. Jag är helt slut, helt borta. Började nästan gråta i omklädningsrummet. Kära Yrsa som såg så där snäll och rar ut. Jag ville nästan ge henne en kram bara därför. Det var i alla fall fint att komma dit. Kändes gott att få skutta lite igen och låta endorfinerna röra lite på sig. Jag har ett gott liv. Jag är ruskigt trött, men jag har ett gott liv.

Kommentarer
Postat av: Arne

Det låter ju som en god idé att ta de där proverna. Kanske får du svar på varför du känner dig konstig kanske kanske?

2007-12-19 @ 18:12:54
URL: http://arnering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0