Tack gode Gud!

Jag har ett fantastiskt liv att leva. Det är inte klokt vad bra jag har det. Jag är så rik, vad gäller vänner och människor omkring mig. Tack Gode Gud!
Vännerna är en gudagåva att få vara tillsammans med vänner är något alldeles fantastiskt.
Att jag har lyckats vända på mitt liv är också fantastiskt. Ibland kan jag fundera på vart jag skulle vara idag, hur mitt liv skulle kunna se ut. Jag har haft mycket "tur" som hittat nätverk och sammanhang att bli till i. Jag har på något sätt alltid funnit trygga växtplatser och människor till stöd och gemenskap.

Idag har varit en fin dag. Först klippte jag håret så det är inte så där jättelångt längre, skönt! Sedan tog jag bilen genom regnet till Linköping och Emma i Domkyrkans församlingshem. Vi promenerade ner och hämtade upp Ninna där hon jobbar och sedan så tillbringade vi en mysig och lång lunch på Åhléns restaurang. Det var så mysigt att vara tillsammans med dem. Jag misstänker att minst en av er läser min blogg, så TACK för en fin stund tillsammans.

Nu är jag tillbaka i Göteborg, och är genomförkyld. Imorgon ska jag lyssna på min kropp och tillbringa dagen hemma framför tvn. Det är inte ofta jag tillåter mig att vara sjuk. Jag känner en viss stress över hur resten av veckan ska gå ihop men det får faktiskt bli ett senare problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0