Andaktstrams

Min annars så vakna fantasi gick och la sig redan efter lunch, lagom när jag skulle sätta igång att planera morgondagens gudstjänst med gemenskapsträffen. Resultatet av det har blivit att planeringen inte går något vidare. Jag har valt lite psalmer och plockat i ordning i kyrkan, men mer än så är det inte. Jag har lite panik över situationen, men hoppas att fantasin snart ska vakna igen, om så bara för en liten stund och rädda mig ur min knipa. I vanliga fall brukar jag tillstå att jag jobbar bäst under tidspress, men det här börjar bli överdrivet mycket tidspress. Imorgon förmiddag finns ingen tid.

Så i stället för att blogga är det bättre att jag tar mig an uppgiften.
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0