Arg som ett bi

Förutom tröttheten har jag idag varit väldigt, väldigt arg. Tänker inte avslöja varför, men det är inte alltid lätt att vara hemma.

På morgonen firade jag mässa i St Olai. Så mysigt att vara i en kyrka med rymd i, och med språk och liturgi som jag tycker så mycket om. En bekant som flyttat norrut var på besök, och det var trevligt att träffa henne och höra om hennes liv. Vi har inte setts sen i mars när det var Taizé dagar i Vadstena. Det var riktigt härliga dagar.

Annars har jag mest suttit vid datorn och spelat "The sims". Det är rätt tråkigt egentligen, men jag behövde en värld att försvinna in i ett tag. Just nu klarar jag inte riktigt att läsa, så då är dataspel bra.

Nu är det sovdags. Imorgon blir det en heldag i Linköping. Fast innan jag hoppar i säng ska jag nog skriva ett mail.

Kommentarer
Postat av: Bella

Fina bilder..:)

2007-11-05 @ 16:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0