Lite bilder och en lista

Först, de utlovade bilderna från dagens äventyr: Byta lampor i kyrkan.
           

Som vanligt går det att klicka på bilderna för att göra dem större. Det var en halv cirkus, och bilderna visar inte ens hälften av det roliga.

Sen tror jag bestämt att jag blev utmanad av Ebbas mamma att göra en av de där berömda listorna. Så här kommer den!

Vad gjorde du för tio år sedan?
Det minns jag helt ärligt inte så mycket. Jag var bara tio år då, alltså hälften så gammal som nu. Jag gick i skolan och spelade handboll. Intressantare än så blir det inte.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Svettades över nationellaprov i svenska och engelska, samt försökte komma fram till vad jag skulle göra den här hösten.

Fem snask jag gillar:
Choklad, colanappar, salmiakbalkar, chips, popcorn

Fem sånger som du kan hela texten till:
Ganska många... hm, men ska jag välja fem så blir det Håll mitt hjärta, Koppången, När livet inte blir som vi har tänkt oss, Innan gryningen och Himlen är oskyldigt blå

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Plugga utan att behöva oroa mig för studielån? INTE oroa mig för att pengarna ska räcka ihop i slutet av månaden, samt skaffa en hel drös fadderbarn :-)

Fem saker som du gillar att göra:
Sjunga, skriva, fika, åka tåg och träffa mina vänner

Fem saker som du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
Kortkort kjol, tröja som visar magen, tajta läder/skinn byxor, rosa byxor, och hm...skor med högre klack än två centimeter

Fyra favorit saker:
Mitt friskis&svettis träningskort, kamera, telefon, skrivboken (visserligen byts den ofta) och mitt piano (inte så behändigt att bära omkring på)

Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:
Arne, Louise, Församlingspedagogen, Sofia och Manduzana

Kommentarer
Postat av: Prästkandidaten

Vilken otäckt hög stege... Jag hoppas verkligen inte att det sånt församlingarna räknar med att präster ska göra, då är det lika bra att byta utbildning direkt...

2007-11-23 @ 08:43:14
URL: http://prastkandidatensliv.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Haha! Ja vi får väll se om min dator tillåter mig någong gång så kanske jag gör den där utmaningen! Vilken jätte mysig kyrka det verkr vara!
Kram

2007-11-24 @ 13:47:38
URL: http://pysselungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0