Stress

Redan när jag slog upp ögonen idag så kände jag mig stressad.
Kanske därför att jag som vanligt ska försöka hinna med 400 saker på två dagar. Ändå har jag ingen kör ikväll. Samvetet säger mig att det hade gått lättare om jag gjort som jag sa och packat igår kväll. Men icke! Så kan det gå när man är mer intresserad av TV än annat här i livet... Nåja ikväll måste jag packa för imorgon jobbar jag sent och sen sticker jag tiiiiiidigt på torsdagmorgon. Till min fasa måste jag kliva ur sängen typ 5.30 för att hinna med tåget. Plåga! Trots allt är det faktiskt värt det och jag kan sova i hela TRE timmar på tåget. Det kommer jag säkert inte göra, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0