Vårplanering

Idag har jag och mina kollegor i Hammarkullen planerat våren. Jag förstår inte riktigt det där med vårplanering, eller det är ju trevligt, man åker till en annan del av Göteborg, fikar lite och pratar om våren. Så uttömande var det väl inte? Det där kunde vi gjort på en timme i Hammarkullen. Jag tror poängen mer ligger i att vi faktiskt umgås med varandra en stund i arbetslaget.

På köpet fick jag en resa till en del av Göteborg som jag sällan besöker, jag fick titta in en kortis i en väldigt vacker kyrka som jag aldrig tidigare varit i, och jag fick äta mat på restaurang utan att betala något för det. Så jag klagar inte.

Men ändå, det här med vårplanering fascinerar mig.


Förresten, här följer en länk till en sida om volontäråret för den som är nyfiken http://www.volontararet.se
Där kan man läsa allt man vill veta, och lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0