Update

Idag blir det bara en kort, kort update för jag höll på att somna både på Friskis, och på språvagnen. Jag tror att min kropp försöker tala om något för mig...

Idag har det varit en intensiv dag, hela den här veckan är intensiv. Rytmik med barnen som var vildare än vanligt, gemenskapsträff med diskussionssugna tanter, handledarsamtal. Lite småpyssel och sedan barnkören. Idag var det nog åtta stycken där till skillnad från två förra gången. Roligt!

Jag stekte pannkakor i minut och parti när jag kom hem, glömde tiden och fick springa till kyrkan. Dagen slutade på Friskis&Svettis med ett välbehövligt pass.

Min säng er väldigt skön ut, så jag tror jag ska prova om den är lika skön som den ser ut.  Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Arne

Det låter som om vila vore välbehövligt! Slit inte ut dig för mycket nu... Ta hand om dig och trevlig helg!

2007-10-11 @ 21:28:01
URL: http://arnering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0