Den första arbetsdagen

Idag har det varit intesivt, jag är trött.
Konfirmandledarträff
Vilse på stan
Medarbetarsamling

och så återstår handledarsamtal. Jag måste fixa något att äta. Kanske blir det choklad trots godislöfte. Det är ju så gott!

Förövrigt är min telefon lite mystisk, så jag kanske måste lämna in den. Det känns lite tungt, men i så fall är det bra att lämna in den nästa vecka. Då är jag ändå på kurs.

Mina arbetskamrater verkar trevliga, och jag kommer nog att trivas här i Hammarkullen. Det är lite skrämmande att se sig själv och alla mina fördomar. Det är nog nyttigt för mig att vara tio månader här.

Vi får se om jag orkar vara med i på körövning ikväll.

Hoppas att allt är bra med er där hemma, jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen! Så bra att allt har blivit bra än så länge !Aj då.. telefoner är inte alltid att lita på, men om du inte kunde se det så skickade jag ett lycka till sms till dig imorse, bara så att du vet! Saknar dig med! Massor med Kramar Sofia

2007-09-04 @ 17:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0