Allting har ett slut

I tisdags hade vi den sista konfirmandplaneringen

Mitt internet försvinner om ganska exakt 40 minuter.

På söndag konfirmeras "mina" konfirmander

På onsdag har jag min sista andakt för gemenskapsträffen

På torsdag åker jag för sista gången "hem" och hälsar på

Om dryga tre veckor säger jag farväl till de första personerna

Om 3,5 vecka åker vi på sista kursen till Berlin

Om exakt fem veckor har jag lämnat lägenheten och flyttat tillbaka till Söderköping.

Min verklighet består av ett uppbrott som jag har vetat om sedan 10 månader tillbaka. Det gör det inte enklare, uppbrott är en del av livet, en komplicerad del av livet som jag kanske aldrig riktigt kommer att lära mig leva med. I min ålder är dessutom uppbrotten ganska frekventa. Det gör att jag ibland längtar efter en plats där jag kan stanna en längre tid. Där jag kan andas och bygga bo, bygga liv.

Kommentarer
Postat av: Arne

Där var förklaringen till varför du inte finns på MSN. Haha. Vilken nörd jag är! :p

2008-05-01 @ 21:59:08
URL: http://arnering.blogg.se
Postat av: mikael

Välkomen tillbaka till Östergötland!

2008-05-02 @ 08:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0