Äntligen!

Predikan är färdigskriven och jag har börjat öva. Jag vill att det ska vara proffsigt. Så för proffsighetens skull ska jag på lördag inhandla en snygg pärm och plastfickor i A5 format. Resten av dagen ska jag ägna åt mediterande städning. Jag har upptäckt att min själ mår mycket bra av att kroppen då och då arbetar. Veckostädning är ingen dum grej!
Jag är för tillfället väldigt nöjd med mig själv och ser fram emot söndagnes utmaning. Fast om ni har några tummar över att hålla så skulle det inte skada.

Kommentarer
Postat av: Malin

jag ska hålla mina tummar och önska dig lycka till med min bltota närvaro. hihi

2008-02-14 @ 12:56:41
URL: http://gularundprickar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0