Det har nog varit lite för mycket

Jag är lite som en skruttig urvriden disktrasa och har fortfarande inte lärt mig att jag inte orkar hur mycket som helst. Som tur är så är det sportlovsvecka och väldigt lungt på aktivitetsfronten i kyrkan. Jag kommer och går lite som jag vill. Gör det jag behöver men passar på att ta igen mig. Rekreation är viktigt! Om jag inte tar hand om mig själv, hur ska jag då kunna möta andra där de är?

Nu ska jag inte tänka mer ikväll utan laga makroner och se på vänner. Lagom ansträngning. Imorgon är första dagen den här veckan som jag jobbar heldag, eller rättare sagt det är första dagen den här veckan som jag har något att göra hela dagen. På lördag är inget inplanerat ännu, så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0