I brist på bättre...

Eftersom jag inte orkar skriva något seriöst idag så lånade jag den här listan från Stora syster i Vassen

Bästa minnet: Svårt... men på min student var jag rusigt lycklig, och så många viktiga människor i mitt liv var samlad runt mig. Vi var 60 personer på min fest.

Värsta minnet:
Från grundskolan åk 2, där ingår en toalettdörr. Jag kunde inte gå på toa i skolan på flera år efter det.

Bästa resan:
London 2005, för ressällskapet och staden och våren.

Värsta resan:
Prag hösten 2004, inte för att den var riktigt dålig, men jag kände mig så ensam.

Bästa maträtten:
Det skiftar, men just nu är det helt klart Kebaben här i Hjällbo (Göteborg). Världens godaste!

Värsta maträtten: Köttfärslimpa. Uäk!

Bästa köpet:
Studentklänningen, en blå från K.U.S, världens snyggaste!

Sämsta köpet:
Vet inte riktigt, men allt det som jag inte använder är ju rätt dåliga köp.

Bästa egenskapen hos en vän:
Omtanke och värme. Humor skadar inte, ärlighet är inte heller helt fel.

Sämsta egenskapen hos en vän:
Opålitlighet

Bästa gudstjänsttiden:
Kl. 11 absolut bäst, för jag är morgontrött oh behöver liksom få sega i gång på morgonen

Sämsta gudstjänsttiden
Klockan 17, jag har ätit lunch vid 14 och hinner bli absolut vrålhungrig innan jag får gå hem. Plus att dagen bara blir ett enda långt segande fram till det är dags att gå till jobbet.

Bästa psalmen
Det varierar kraftigt men 717, "Innan gryningen" är en stående favorit. Ylva Eggehorn är en fantastisk textförfattare

Sämsta psalmen
74, "Du som gick före oss" . Jag försöker verkligen tycka om den, men det går inte.

Fortsätt gärna själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0