Knepigt

Vissa dagar blir jag lite knepig och tycker att jag tar alldeles för stor plats. Då försöker jag raskt slå den tanken hur huvudet och konstaterar att jag äntligen tar lite plats i alla fall. Jag är inte ett med väggen längre. Ändå så tycker jag mig ana känslan inuti att jag borde klara mig själv, borde fixa själv.
Nu struntar jag i den och tänker svulla godis och kanske äta kebab till kvällsmat. Från och med onsdag ska jag sluta äta "ute". Det finns nämligen vettigare saker att lägga pengarna på.

Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Kan inte tänka mig att du tar för stor plats! Du tar precis den plats du behöver - ge inte avkall på den.

Lycka till med predikoskrivandet - så fixar jag psalmskrivandet :)

2008-02-04 @ 23:51:28
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0