Svinalängorna

Kicki & Lasse är numera en färdigläst bok som rekomenderas varmt till alla. Nästa bok i högen är Svinalängorna. Jag ser fram emot läsningen och flyr på det sättet från projektet som ligger utspritt över vardagsrumsgolvet. Så kan det gå. Jag håller nämligen på att slå rekord. Jag har inte läst två böcker på en vecka sedan någon gång i somras när jag var ledig mest hela tiden. Det är ju alldele fantaskt trevligt att läsa böcker. Så i eftermiddag får jag nog ka till biblioteket och uppdatera bokhögen. Jag måste ju ha åtminstone två böcker att läsa nästa helg.

Så en stund i badkaret tillsammans med en bok, inte helt fel. För övrigt känner jag mig alldeles återställd efter den lilla magbaciellen, men är hemma idag för att inte smitta någon annan.

I helgen (som enligt min mening börjar strax efter 17 imorgon) händer mycket spännande grejor. Bland annat teaterbesök i Kungsbacka. Oj vad roligt det ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0