Efter slutsignalen

Så var andra halvlek också över, dvs kakbaket, städandet och besöket. På tal om andra halvlek så förlorade Sverige mot Frankrike, men de gjorde i alla fall en upphämntning och målskillnaden blev liten. Det bådar gott inför framtiden! Nu hoppas jag att de slår Slovakien i sin kommande match.

Lägenheten ser inte ut som ett bombnedslag men väl som om vi haft besök. I mitt eget rum syns dock mer golvyta än på länge. Positivt! Dammigt är det nog fortfarande bland lådorna under sängen, men det får åtgärdas en annan dag faktiskt. Trevligt med alla som har varit här, det blev en lagom blandning människor.

Imorgon ska jag bara ta det lungt, läsa klart boken jag har påbörjat och ev gå på Hammarkullemässa som besökare. Smita in två minuter i fem och smita ut direkt efteråt.

Kommentarer
Postat av: Simon tysk

tack för idag! jag är säker att Sverige kommer att vinnar mot Slovakien. Frankrike var jätte bra idag så det var okej att de van.

2008-01-19 @ 23:48:46
URL: http://volontaer.blogger.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0