Förstörd sovmorgon

Efter att ha sovit lite dåligt de senaste nätterna såg jag fram emot dagens sovmorgon. Typiskt nog hade jag bokat tvättstugan och var verkligen tvungen att tvätta. Så nu är jag mitt i tvätten, och ögonen är fortfarande grusigt sömniga.

På tv pratar de om att 10% av Sveriges biståndspengar går till skuldavskrivning istället för fattigdomsbekämpning. Jag blir alldeles trött, och fortsätter gnälla lite över mitt eget liv istället för att ha dåligt samvete. Jag borde verkligen bry mig, för det är hemskt med människor som lever under en värdig levnadsstandard. Jag orkar inte, jag kan inte ta in mer hemskheter nu, jag måste rensa hjärnan först.

Idag ska jag börja skriva min predikan.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mmm vet precis hur det känns,samma hände för mig idag. Ruggigt jobbigt men måste man så måste man tyvärr. Lycka till med predikan :)

Kram Alexandra

2008-01-31 @ 18:10:36
URL: http://misshardass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0