Rapport från kursen

Har  skaffat mig lite datatid, i den långa kön till internet här på Helsjöns folkhögskola. Vi är 20 volontärer som  är här, och vi har jätteroligt! Tidigare har jag varit lite skeptisk till en del av passen, det är jag fortfarande, men det är roligt att vara här tillsammans med alla. Vi har lärt känna varandra mycket mer och det blir kanske inte lika svårt att ta kontakt senare. Så mycket som jag skrattat de senaste dagarna var det länge sedan jag skrattade. Alldeles underbart tycker jag!!

Ändå är det lite dystert, det är sista kursen på Helsjön, nästa kurs åker vi till Berlin och sen är det plötsligt slut. Den gemenskap som skapas kommer inte att hålla, men några kanske jag ändå klara av att hålla kontakten med. Nu ska jag inte fundera mer på det utan njua fullt ut av det sista dygnet i alla trevliga människors sällskap.


Kommentarer
Postat av: Simon tysk

Hej,
kursen var jätteroligt! Hoppas stannar i kontakt funkar bättre nu än efter första kursen! Har det bar!
simon tysk

2008-01-13 @ 21:09:06
URL: http://volontaer.blogger.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0