Fira gudstjänst

Ibland är det bästa som finns att fira en enkel gudstjänst. Blunda, luta sig tillbaka och bara ta emot. Det är nästan som att krypa upp i en varm famn. Jag är inte ensam mer. Det är fantastiskt att få lämna allt i händerna på den Gud som skapat och älskar världen. Där i lugnet kan jag äntligen andas igen. Sedan sakta väcka kroppen till liv igen, och ta med sig en ny sorts frid ut i världen.

I kväll gick jag och min frid hem och bakade kladdkaka. Den ska avnjutas till Grey's Anatomy tillsammans med vispgrädde.

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Tack för din kommentar.
Hoppas att din kladdkaka blev god. Själv ska jag fika med en väninna idag och något med choklad blir det definitivt :)

2008-03-13 @ 07:58:13
URL: http://hosannas.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mm visst är det så!! Känner igen mig i det. Jag vet inte hur många gånger de där enkla veckomässorna har gjort under..
Hoppas kladkakan blev bra!
Kram

2008-03-13 @ 11:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0