Relationer och annat viktigt

Det var ganska länge sedan jag skrev om något viktigt, eller egentligen kanske jag skriver om det viktigaste som finns, relationer. Det verkar bara vara så oviktiga och ovidkommande ibland, ändå är det vad mitt huvud ständigt är uppfyllt av. Människor.

Igår kväll hade vi ordnat flyttfika och några utvalda var bjudna hem till oss. Av de tio som aviserat sin ankomst dök sedan tre upp. Det gjorde inte så mycket. Vi hade fantastiskt trevligt ändå. Efter en timme gav mannen i sällskapet upp, och vi blev fyra tjejer kvar. Det var länge sedan jag skrattade så mycket. Väldigt härligt att få möta några av mina kollegor på det sättet, i en annan miljö. De blev kvar till en stund efter elva, och jag viskar återigen ett litet tack till Gud för allt det där fantastiska med människorna runt omkring mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0