Teaterbiljett skänkes

De sjöng riktigt fint, Bloggblad och resten av kyrkokören. Det var sväng och gung i kyrkan med finsk folkmusik. Ett par - tre stycken sånger hade jag hört förut, en av dem gillar jag riktigt skarpt.

Sedan gick jag på marknad, vallade lillebror som surade över att de har slutat sälja skal till mobilerna. Han köpte sockervadd istället. Själv blev jag övertalad till att köpa lott i teaterföreningens lotteri. Jag är ju egentligen inte hemma i sommar så det kändes ganska meningslöst eftersom jag inte skulle kunna utnyttja vinsten om jag nu mot all förmodan skulle vinna. Såklart vann jag! Hemma är de inte intresserade av fribiljetten, så nu undrar jag:

ÄR DET NÅGON SOM VILL SE FOLKLUSTSPEL I SÖDERKÖPING (brukar vara väldigt bra och uppskattat) Tors 26 el. Fre 27 juni så skänker jag glatt bort fribiljetten/presentkortet. Presentkortet garanterar ingen plats utan man måste själ beställa biljetten.

VILL DU HA BILJETTEN?
lämna en kommentar till det här inlägget!

Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Så enkelt om du skänker den till mig... genom din bror, t.ex. Tack för förslaget - jag är hemma båda kvällarna. Men vann du bara för EN person? (jag törs gå ensam och maken brukar vara måttligt intresserad ändå...)

2008-05-11 @ 15:29:42
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Bloggblad

Tack för lovorden! Jag har köpt skivan och den har snurrat några varv här - visst är det ljuvlig musik. Ny och fräsch... Jag gillar ju både Taizé och Ionamusik, men det är ändå härligt med nåt nytt i den stilen.

2008-05-11 @ 15:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0