Mot Sigtuna och vidare....

Nu är arbetsveckan slut, åtta arbetsveckor i Hammarkullen är slut en fjärdedel av volontäråret är slut. Tiden går fort. Jag har roligt, väldigt roligt. Samtidigt är det mycket nytt att lära, mycket som också är ganska tungt. Framförallt är årstiden tung, jag tycker det är jobbigt att det är mörkt när man vaknar på morgonen, ja och snart är det mörkt ute igen. Lite dagsljus har jag trots allt fått idag. Promenaden hem.

Om en dryg timma går tåget till Stockholm, och där väntar en av mina Anna-vänner och så bär det av vidare mot Sigtuna. En hel helg fylld av möten med nya människor, och faktiska möten, sammanträden. Om ca 40 minuter ska jag gå hemifrån. Jag packade färdigt igår, och ska bara se så att allt är med. Plus att jag ska packa ur nycklarna till jobbet och lite annat.

Det ska bli så himla roligt att träffa alla igen. Krama om mina vänner och få se dem. Jag har ju hållit kontakten över msn, men så mycket härligare att ha människorna framför sig. Sent söndag eftermiddag kommer jag till Söderköping. Sen är det full fart som vanligt. Ser speciellt fram emot förmiddags fikat i Navestad på måndag morgon. Om jag känner vännerna där rätt får jag både kramar och skratt.

Nu måste jag packa ner det sista. Nu ses vi snart :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0