Allting har ett slut

Det är med blandade känslor som jag nu inser att det bara är sex veckor kvar tills jag slutar i Hammarkullen. Något tar slut, men något nytt börjar. Det är klart att det kommer vara svårt att lämna de människor jag har lärt känna här. Flera bär jag nära hjärtat. Vi får se vilka jag kommer fortsätta hålla kontakten med och vilka jag kommer lämna bakom mig.

Det finns några jag verkligen önskar finns kvar. Framförallt en väldigt varm, och rar människa som jag sa adjö till redan i februari.

Det jag kommer sakna mest med Göteborg är det stora utbudet. Här finns ALLT. Jag kommer att sakna lunch/mat utbudet, affärsutbudet, de stora grönområdena och en del annat. Jag ser ändå fram emot att flytta "hem". Vem vet, kanske kommer jag tillbaka och läser min teol. kand här, kanske inte. Kanske återvänder jag bara hit sporadiskt. Den som lever får se, och jag har mycket jag vill uppleva av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0