dagens lista

Jag hittade den här oerhört spännande listan hos Stora syster i Vassen. För den gärna vidare.

ALLMÄNT...
Namn: Emelie Caroline

Piercingar: I öronen, ett i varje

Tatueringar: Inga

Längd: 1,78 cirka

Skostorlek: 40

Hårfärg: Brunt

Är du kär i någon: Nja...

Önskar du att du bodde någon annanstans: Lite kanske, men jag ska ju snart flytta dit

Tänker du på självmord: Nej.

Tycker andra att du är attraktiv: Hm, jag tror det... Hade en lite underlig diskussion i ämnet förra veckan

Vilket shampoo använder du: Head & Shoulders för torrhårbotten

Vilken parfym använder du: Green Tea, från Elisabeth Arden tror jag

Vad är du rädd för: Mycket...

Gillar du att tvätta: När tvättstugan fungerar har jag inget emot det

Gillar du Berg-och-Dalbana: Mycket! Fast jag är alltid livrädd samtidigt

SENASTE...
Film du hyrde: Det var en halv evighet sedan jag hyrde film, så jag vet faktiskt inte

Film du köpte: DVD nr. 2 av Morden i Midsummer som man kunde köpa med expressen

Låten du lyssnade på: Redemption Song med Johnny Cash

Låten du hade på hjärnan: Jag tror på en gud som är helig och varm (Psalm 766)

Låten du laddade ner: Minns inte..

Personen du ringde: Min vän B

TV program du tittade på: Första perioden i Hockey finalen LHC - Hv71

Personen du tänkte på: Finaste vännen Annika

FAVORIT...
Mat: Kallrökt lax

Låt: Did you give the world some love today

Sak att göra: Pyssla (dvs måla, teckna och tillverka smycken, detta är tyvärr en dyr hobby)

Sport: Handboll

Dryck: Coca-Cola

Kläder: Kjol och kofta, gärna med en svart tröja under koftan

Film: Love actually

Bil: Vet inte

ANTAL...
Gånger du varit kär: Jag har varit kär i förälskelsen många gånger, men ingen gång på riktigt

Gånger ditt hjärta brustit: Flera av andra orsaker än kärlekstrubbel

Hjärtan du krossat: Vet inte.

Gånger ditt namn varit med i tidningen: Några...

Ärr du har på kroppen: Många, mina ben är som en berättelse, ett från mötet mellan min cykel och en grävling, ett på det andra knät format som ett kastrull lock, ett på smalbenet efter en cykeltur där jag körde på en pinne. Efter thé vatten på händerna, ett efter ett skär sår på vänster pekfinger efter en såg...

SENASTE...
Bok du läste: Lady Chatterlys älskare

Personen du fick mail av: Malin, som jobbar med Svenska Kyrkans Unga

Personen du fick brev av: Morbror Olle (egentligen min pappas morbror men hela släkten säger morbror olle)

Personen du fick sms av: Malin, se frågan om mail

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag faktiskt, det händer inte så ofta eftersom jag bor i Göteborg

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Tagit det lungt, promenerat till min gamla gymnasieskola och fikat med M som jobbar i biblioteket där.

Var det kul: Mycket!

Hur tidigt stiger du upp: För det mesta runt åtta på vardagarna, och 9 -10 på helgerna

Gillar du att slåss: Nepp

Vad ska du göra ikväll: Se färdigt hockeyn och titta på Morden i midsummer

Är du seriös: Oftast!

Vad är du allergisk mot: Något odefinerbart i naturen, för mycket klor, för mycket mjölk

Var har du ont: Axlarna och nacken

Använder du hårspray: Väldig, väldigt sällan

Kan du stå på händer: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0