En smak av sommaren

Idag har jag ätit jordgubbar. Kollegan som hade fikat på medarbetarsamlingen hade köpt det i en av Hammarkullens frukt affärer. Jättegott! Dessutom hade hon köpt vindruvor också. Inte illa. Jag åt så jag nästan fick ont i magen. Det smakade sommar, jordgubbar och sommar är så tätt förknippat.

Dessutom har jag hunnit med två promenader i solskenet idag, en på vägen till jobbet och en med kollegorna runt lunch. Det är fantastiskt väder, fast det blåser mer än igår. Nu ska jag bege mig till andra änden av Göteborg. Jag och vännen S ska besöka Botaniska. Spännande!

Kommentarer
Postat av: dahlarna

Jordgubbar - så underbart gott! Riktig sommarkänsla! Hoppas allt är bra med dig! KRAM!

2008-04-24 @ 09:18:08
URL: http://dahlarna.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0