En utmaning

Jag hittade en rolig utmaning på temat "tre"

Tre namn du går under:
1. Emelie 
2. Mimmi (pappas smeknamn på mig när jag var liten)
3. Volontären (det händer i bland på arbetsplatsen)

Tre saker som skrämmer dig:
1. Stora hundar
2. Konstiga ljud när det är mörkt
3. Sova på färja

Tre saker du har på dig:
1. Jeans
2. Svart tröja
3. Halsband

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1. Did you give the world some love today?
2. This is the year med Marit Bergman
3. Redemption song med Johnny Cash

Tre sanningar om dig:
1. Tycker mycket om att leka
2. Älskar choklad i alla former (vit choklad undantaget)
3. Jag är riktigt ostrukturerad och slarvig

Tre av dina intressen:
1. Promenera
2. Sjunga
3. Läsa

Tre saker du verkligen vill ha:
1. Min bärbara dator som är trasig (igen)
2. Ett jobb som jag har sökt
3. Sommar, sol och vila

Så kom igen nu, fortsätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0