Födelsedagskalas

Den vördade lillebrodern har födelsedag på tisdag. Idag samlas släkten i föräldrarnas lilla villa. Precis som alltid har ett smärre kaos utbrytit. Jag var i kyrkan och gömde mig några timmar, vilket kändes som en god plan. Väldigt trevligt var det också att vara där. Träffade framförallt två personer som jag blev glad att se, och som bevisligen blev glada att se mig också. Livet är gott.

Nu ramlar släkten in om en halvtimme, och jag har druckit te. Jag måste borsta tänderna igen.

Kommentarer
Postat av: Arne

Varför detta kaos? Kan vi inte byta lite släktingar med varandra? Hos mig är det ju för lugnt..

2008-04-08 @ 23:29:54
URL: http://arnering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0