Midsummer Murders

Jag är svag för engelska deckare i allmänhet och Midsummer murders i synnerhet. Så idag på ICA inhandlade jag en sådan film tillsammans med Expressen. Det gör jag bara i mina svaga ögonblick, typ 25 i månaden när jag tror att pengarna räcker i en halv evighet eller så.

Jag har följt Midsummer murders i många år, så länge jag kan minnas egentligen. Jag gillar dem mycket, mycket. Fast i bland undrar jag lite över logiken, om sådär mycket folk verkligen skulle ha dött så borde ju midsummer snart vara alldeles uttömt på människor.

Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Jag läste om det i nån tidning, de hade räknat ut vilka enorma mängder av personer som blev mördade och procentsatser och så... det var skrattretande...

Själv älskar jag de snälla och gulliga morden i Midsomer - för visst får de detta hemska att verka idylliskt... Ett år när maken och jag sett en hel omgång, fick vi sån längtan att vi åkte över till GB och gick på små mysiga pubar i små mysiga städer - men vi blev inte inblandade i några mord.

2008-04-25 @ 22:16:22
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: Sofia

Haha! ja jag har också följt Morden i Midsummer, och undrar ofta över samma sak?!De som bor kvar där borde ju dessutom va rädda dygnet runt så många olika mördare det måste finnas! :P

2008-04-26 @ 09:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0