Söka jobb

Trots att jag bestämt mig för att plugga till hösten så sitter jag ändå och läser platsannonser. Väldigt sugen på att söka, prova och lära mig. Min svaga sida; Jag är alldeles för feg.

Du blir i denna tjänst ansiktet utåt, du svarar i telefonen samt tar emot besök och frågor under expeditionens öppettider. I din roll ingår viss administration.

Jag misstänker att jag skulle klara av det, men vågar ändå inte riktigt. Det vore roligt, mycket roligt att arbeta. Det vore roligt, mycket roligt att plugga. Jag har nog ingen chans att få jobb ändå.

Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Vet du, jag tror att du skulle passa på vilket jobb som helst. Var modig! För sen, när åren gått, är det mycket svårare att byta, så gör så mycket du kan innan det är dags för den 10-åriga värnplikten bland grytor och kastruller. (även om det finns en karl som deltar i dygnetruntmanövern)

2008-02-22 @ 22:53:33
URL: http://bloggblad.blogspot.com
Postat av: mikael

Du är inte feg. Försök inte ens hävda det. Du är inte feg, så är det bara.

2008-02-25 @ 12:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0