Dagens skratt

Jag fick ett mail från en trevlig människa igår. Då blev jag glad. Svarade och hörde efter hur landet låg för honom och hans familj. Samt uppdaterade en del om mina planer. Varpå jag nu på morgonen öppnar ett mail vars sista mening får mig att gapskratta.

Jobb i England låter ju spännande. Vad är det? Fotomodell? Bartender? Karateinstruktör? (Det är de enda yrken jag kan komma på som stämmer in på dig....)

Till saken hör (men det vet inte han) att sist jag var i London kom en kvinna fram till mig och frågade om jag ville prov-fotografera för något klädmärke. Det var på den tiden jag var ännu smalare än idag. (Givetvis blev jag så överrumplad att jag inte riktigt förstod vad hon sa utan svarade bara "I have no time, my friends are waiting" och sen flydde jag hals över huvud ut ur affären. Efteråt undrar jag om det inte var en dröm. Fast lite stolt blev jag när jag insåg vad jag hade blivit tillfrågad om.

Det där mailet kommer jag ha roligt åt hela dagen. Sen ska jag svara på det också!

Kommentarer
Postat av: Arne

Karateinstruktör låter ju iof ganska roligt. Go for it!

2008-03-13 @ 17:39:18
URL: http://arnering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0