Rapport från en sliten själ

Rapport från en sliten själ. Efter gårdagens utflykt till Linköping, kvällens promenad (24 000 steg totalt igår) och dagens styrelsemöte så är undertecknad helt slut och längtar efter att om någon timme få slumra in. Livet är fullt av nåd, såsom nattsömn och solsken. Fast idag måste till och med en luttrad själ som jag medge att det var lite åt det varmaste hållet.

Imorgon blir det en lugn dag, ska besöka konfirmationskyrkan på förmiddagen. Där sjunger bl.a. Bloggblad. Det är marknad i stan men den har jag inte tänkt ägna mig något speciellt åt utan föredrar en filt i skuggan i stället, om jag nu inte blir övertalad av småbröderna som inte vill gå själva.

Nu ska jag slänga mig framför tvn och inte göra ett handtag förrän jag ska köra bil till stora staden imorgon kväll.


Ps. Lillebror har blivit vuxen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0