Det sker fortfarande under

Ett av dem är att jag för nästan första gången i mitt liv varit hemma från jobbet/skolan för att jag är så förkyld. Det har inte hänt många gånger förr i mitt liv. Vad skönt det är, att ta det lungt och bli frisk. Att vara hemma och vila en dag har gjort under med förkylningen. Jag mår mycket, mycket bättre ikväll. Så det är väl ett gott råd, stanna hemma när ni är förkylda. Smak- och luktsinnet är tillbaka. Tack för det!

Förresten, något konstigt... Idag när jag skulle tvättat så började jag leta efter smutstvätt. Det är ungefär 12 dagar sedan jag tvättade sist. Så smutstvätt borde det ju finnas tycker jag. Visst fanns det smutstvätt, men bara til två (!!!!) maskiner. Helt otroligt, så på 1,5 timme har jag tvättat färdigt och tvätten är torr och vikt. Helt fantastiskt, men inte riktigt klokt. Jag gissar att det beror på min nya teknik att bara ha underkläder i mörka färger, och att jag faktiskt äger mest svarta kjolar och jeans, och att jag har kommit på den strålande idén att ha tunna svarta tröjor med någon kofta över. Genialt, därför att koftor inte behöver tvättas så ofta och alltså sparar jag tvätt. Men ändå... BARA två maskiner. Det är rekord sen jag flyttade hemifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0