Snart är det jullov...

och jag vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta.

Dagen har gått i rensandets tecken, sorterat och slängt papper. Så nu kan det inte bli mycket finare än vad det är. Jag har passat på att öva lite orgel också, spelat Tröstevisa, och en Brudmarsch som jag inte spelat på länge. Bestämt tre psalmer som jag ska lära mig, och eftersom jag måste ha lite tid på mig har jag valt psalmer som går lite mer i moll.  Ps 38 "För att du inte tog det gudomliga", Ps 135 "Se vi går upp till Jerusalem" samt Ps 231 "Oändlig nåd", bara för att jag tycker den är fin. Ser fram emot januari när jag och E ska träffas. Det ska bli så roligt!! Hon är en väldigt inspirerande människa. Jag börjar nästan tro att jag kanske kan lära mig det här trots allt.

Nu är jag trött och hungrig så jag ska gå hem, äta och städa. Imorgon kommer Annika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0