Sovmorgon, Luciatåg, gemenskapsträff, samtal och stress,stress,stress

I morse fick jag i alla fall sova. Klockan ringde inte förrän nio. TACK!
Det är en av fördelarna med det här jobbet, att kunna styra sin arbetstid lite som man vill. Självklart finns det ju saker att ta hänsyn till, men det går att styra mycket över arbetstiderna. Skönt det när en trött volontär verkligen behöver sovmorgon.

Väl på jobbet satte allt igång i ett rasande tempo, som alltid numera.... Fixa fika och duka för gemenskapsträffen som skulle titta på förskolans luciatåg, titta på luciatåget, uppföra mig artigt, fika och samtala med damerna i gemenskapsträffen. Ett snabbt samtal med kyrkoherden angående söndagen efter trettondagen då vi tjänstgör tillsammans, och en liten utvärdering av terminen.

Det är alldeles för mycket just nu... Way to much. Det tar sig uttryck i fysiska symptomer som huvudvärk, trötthet och ljudkänslighet. Jag kan inte sålla idag. Just nu är det bara att kämpa på, att ta de sista dagarna den här veckan. Nästa vecka har vi inga grupper, så då ska jag göra skrivbordsarbete och ägna mig åt att komma i fatt mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0