Minnen

Om någon som är med på ett foto inte vill vara det så säg till, för då tar jag givetvis bort det.
                                                        
image37
Pose på busstationen i söderköping.

image38
Badbrudar och fantastiska klasskompisar maj 2006

image39
Premiärresan till Taizé okt/nov 2006, nr 2 blev i slutet av juni 2007 och för tillfället verkar nästa bli tidigt i juni 2008.
Jag längtar!

image40
Getingfälla konstrueras, den soliga och varma sommaren 2006.
Första året på Grönebo var ett faktum

image41
Pappas bror gifte sig, och här är mina syskon, kusiner och plastkusiner.

image42
Fjällen 2007 var en riktigt fluffig tillställning. I februari kommer jag inte kunna vara med.

Om vi nu ska prata framtid i stället för minnen så tror och hoppas jag att jag ska åka till Taizé 7 juni. Tjoho!


Kommentarer
Postat av: Baby Blue.

Hej Emelie! Det var synd att vi inte kunde ses denna gång du var på visit i Östergötland. Vi får hoppas att Alex o jag tar oss ner till Gbg o hälsar på dig! :) Annars får vi väl försöka ses nästa gång du är här. Hoppas att du har det bra nu och att din hemlängtan inte är alltför stor! Tänker på dig ska du veta :) Ta hand om dig! kramar Emelie ;)

2007-11-05 @ 19:56:46
URL: http://rocknrollheart.blogg,se
Postat av: Sofie

Vad kul att vi tittar i olika kameror på varje kort :) Haha..
Du vet väll att jag älskar dig syster

2007-11-09 @ 23:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0