Otrolig trötthet

De senaste dagarna har jag bott hos en vän i Linköping. Det har varit bra, mycket bra. Har hunnit med att umgås med många människor som jag vill träffa. Igår var jag hos min kusin, och hennes barn. Två glada tjejer på 10 månader. Det var härligt att leka med dem, eller snarare ha dem klättrande på mig.

Sen jag kom hem har jag också övermannats av en otrolig trötthet. Igår låg jag på min väns soffa halva eftermiddagen innan hon kom hem från jobbet. Det var länge sen jag gjorde det, bara tog det lungt och slappnade av. I Göteborg blir allt så annorlunda, jag tror inte jag har ägnat mig åt att bara var på länge.

Nu ska jag ge mig iväg, ut i Linköping igen. Ta ett djupt andetag och orka vara vaken hela den här dagen också.

Hoppas ni har det bra där ni är just nu. Jag har det bra. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0