Snö?!

Kan det vara så att det äntligen kommer lite snö till Göteborg? Molnen tornar upp sig över hustaken och temperaturen ligger kring nollan... Så kanske ändå, en liten liten chans. Fast med facit i hand så tror jag nog mer på att temperaturen stiger en grad och att det som kommer ner från himlen är ruskigt vått.

Förövrigt borde jag städa inser jag när jag tittar omkring i rummet. Hur kunde det bli såhär stökigt? Nåja, kanske jag hinner imorgon kväll, eller senare ikväll. Jag måste packa ikväll pckså, för ev jobbar jag sent både imorgon och på onsdag, alldeles bestämt på onsdag i alla fall. Sen åker jag till Stockholm på torsdagmorgon. Det ska bli så himla roligt. Trots att jag måste gå upp okristligt tidigt eftersom mitt tåg går 06.42.
Stockholm, Here I come!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hihi gullunge! Va roligt att du har kortet framme :)

2007-11-26 @ 19:43:10
URL: http://louisewallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0