Popcorn och 6 dagar kvar

Idag har varit en lagom vanlig dag. Jag var hemma på förmiddagen och försökte bara vara. Ni som känner mig vet hur dålig jag är på det. Jag måste verkligen öva. Det gick ganska bra idag eftersom jag var ruskigt trött efter gårdagskvällens sena brödbak. Nu ligger det sex nya limpor i frysen.

Efter lunch åkte jag ner på stan, träffade Maria och tog en titt i Haga. Mysigt. Upptäckte lite nya affärer i Nordstan och sen så bar det av mot Majorna, där det ligger ett friskis&svettis. Baspass med min favoritinstruktör Yrsa. Hon är en jättehärlig människa och vi pratar en del efter passen, framför allt på onsdagar då vi inte är så många deltagare. På måndagar är vi typ 70.
I mitten av passet så såg jag en bekant människa där bland de andra 70 personerna. Så jag spanade på henne resten av tiden och kom fram till att det nog var min systers lågstadielärare. Jätteskoj.  Vågade inte gå fram och fråga, det får jag göra nästa gång om hon är där då. Hon har blivit ganska gamal, det är ju trots allt 10 år sen Sofie gick i lågstadiet.

Ikväll har jag bara tagit det lungt, sett på tv. Nu ska jag dricka te och ringa till Annika så småningom.

För er som inte har förstått det så räknar jag ner tills jag är hemma på söndag. Jag LÄNGTAR så OTROLIGT mycket att det inte är riktigt klokt. Det ska bli så mysigt att kramas och att träffa alla fina människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0