SLUT

Idag känner jag mig slut som människa, och är väldigt tacksam för att det är fredag imorgon. Fast vila vet jag inte riktigt om det blir, plus att jag jobbar på söndag eftermiddag.

Idag har gått i samma fart som igår, lite drygt 110 i kurvorna. Jag har haft handledar samtal, och vi pratade om gudstjänsterna i går, varpå min handledare utbrister. "Vilket språk" och jag får le lite stolt och nicka. Jo, jag är ganska bra på det där med ord och bokstäver.

Jag är inte färdig jobbad ännu utan måste lägga en timma till ikväll på lite pyssel. Sånt är livet, och jag samlar komptimmar, minst sagt.

Jag längtar efter att få vila.

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, det låter ju toppen! Det är ju det jag alltid säger, du är bäst gumman! Tillomed Ture har sagt de. Inte rakt ut men han menade det. Alla håller med mig. I helgen åker ja på konfläger, Ha det bäst

/Pussar Louise

2007-10-19 @ 23:51:37
URL: http://louisewallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0