Utebliven Yoga

Planen för kvällen var att jag skulle på Yoga. Himla härligt att få avsluta kvällen på det sättet tänkte jag. Just då kom jag inte ihåg att vi skulle ha föräldramöte med konfirmandernas föräldrar. Så där försvann min organiserade avslappning. Nåja, det var rätt trevligt, eller väldigt trevligt att få se konfirmandernas föräldrar och höra deras tankar.

Imorgon finns det tyvärr inget bra pass, så nästa gång jag tränar får bli på lördag. Ett balanspass att göra barfota. Mysigt!

Annars har det varit en rätt vanlig torsdag idag. Jag har övat orgel några timmar och kommit på att jag är rätt duktig. Problemet är bara att jag måste ta mig tid och öva. Nu finns den tiden, flera gånger i veckan. Eller åtminstone två gånger. Det är mycket mer än förr.

Min uträkning var att jag den här veckan skulle jobba ungefär 36 timmar. Då glömde jag föräldramötet och att räkna med lite andra grejor så jag är uppe i 38 timmar nu. Vissa dagar känns det som jag bor på jobbet. Jag är glad att min helg är lång.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Å va kul! Jag vill me spela orgel!!!Synd att det inte blev nån yoga! Mm tur det annars så kommer du ju va trött jämt om du jobbar så mycket!
Många kramar Sofia

2007-10-04 @ 20:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0