En försummad blogg

Det var länge sedan jag satt vid den dator, i alla fall med mina mått mätt. Det har varit väldigt skönt. Jag har inte haft något större behov av internet heller. Så vad har jag gjort den här spännande ledighetsveckan då? Mest umgåtts faktiskt, haft trevligt med vänner.

Början av veckan tillbringade jag i Linköping. Brunchade med Alex och Sofia, lunchade med Malin, träffade en annan Sofia, hängde en hel del med Annika, läste böcker, lunchade med Emma och lagade mat till N som jag bodde hos. Sammanfattningsvis blev Linköpingsvistelsen väldigt, väldigt lyckad!

Igår var jag i Stockholm, olyckligtvis har jag passerat den magiska gränsen 20 år sedan jag var där i somras, så det är SVINDYRT att  åka tunnelbana. Jag förstår inte hur de resonerar när de tar ut så där hutlösa avgifter. Det är klart att ingen vill åka tunnelbanna då. Så det blev ingen tripp till historiska museet som tänkt. I stället provade jag kläder till förbannelse på Earth Collection, K.U.S och Gudrun Sjödén. Tänk om jag vore rik!
Dessutom följde jag efter ett kyrktorn och kom till en väldigt fascinerande kyrka. St Johannes. Den var väldigt annorlunda och vacker på insidan. Träffade givetvis goda vänner, som Inga och Marie samt en del bekata ansikten.

Idag ska jag ta det lungt mest och imorgon är det Distriktsårsmöte, vilket inte ser fram emot jättemycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0