Sjukdom och pilgrimsvandring

Jag är en smula bitter över att hostan inte gav med sig, och att jag istället för att vara på konfirmandläger har ägnat kvällen åt tv, tv och lite mer tv.

Jag ska ägna de påtvingade lediga dagarna i helgen åt att fundera över en pilgrimsvandring till sommaren. Jag börjar få många goda idéer. Dels mina egna, dels tips från personer som kan det med pilgrimsvandring bättre än vad jag kan det.

På tal om pilgrimsvandring har jag idag konsulterat min ekonomi och konstaterat ett det finns medel för både en Taizéresa (i juni) och en pilgrimsresa (i augusti). Det känns bra, och jag är helsugen på att pilgrimsvandra bara för min egen skull. Jag tror att jag börjar bli riktigt duktig på att göra saker för min egen skull. Det får jag nog ge mig själv lite beröm för!

Innan jag tar kväll på riktigt ska jag promenera upp till affären för att köpa pålägg och choklad.

Kommentarer
Postat av: Bloggblad

Naturligtvis ska du passa på att vandra!!! kör hårt!

Vilken gullig historia om ängeln här nedanför!

2008-04-18 @ 20:50:26
URL: http://bloggblad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0