En tappad klack

Jag har tappat en klack, eller rättare sagt sulan på klacken. Mina fina stövlar är alltså oanvändbara och jag kommer att bli blöt om fötterna efter som det regnar ganska kraftigt och mitt alternativ till stövlarna är lågskor. Sulan ska väl ändå sitta fast lite längre än två månader? Jo, det tycker jag! Så på fredag tänker jag gå in till Vagabond och se till att de betalar en sulning av mina fina, (och för en gångs skull) dyra stövlar. Tills dess får jag helt enkelt ta omvägar runt vattenpölarna. Inte mer med det!

Ärligt talat så kom det en ganska djup suck upp ur mig när jag mitt under personalmötet upptäckte detta hemska. Jag avskyr när skor går sönder, dels för att jag har så svårt att hitta nya som passar bra och dels för att det är så fruktansvärt dyrt med skor.

Kommentarer
Postat av: Malin

mitt tips nu när det regnar är gummistövlar. jag älskar mina. det kunde du inte tro om mig va? :P hehe.

2008-02-26 @ 18:56:49
URL: http://gularundaprickar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0