Låg

Solen skiner idag också, fast det är kallare mycket kallare. Det gör inte så mycket, det är ju trots allt vinter. Fast nu vill jag inte ha snö längre, det vore nog som ett bakslag.

Jag hoppas Café Marta blir lungt idag, jag är egentligen lite låg och orkar inte med någon större press. Jag oroar mig en del för farmor och är nervös för predikan. Idag är en sådan där dag när livet inte känns riktigt så roligt som det brukar. Vardagen blir lite för mycket på något sätt. Jag ska vara ledig imorgon. Det ska bli mycket, mycket skönt. Sovmorgon, det ser jag fram emot, kanske en promenad men inte mycket mer. Läsa en bok, lösa korsord och ägna mig helhjärtat åt mig själv ett tag. Jag ska inte ens peta i min predikan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tänker på dig!

2008-02-15 @ 14:32:36
Postat av: Madicken

Sovmorgnar är en av livets guldkanter! Predikan går nog bra för dig på söndag ;-)

2008-02-15 @ 14:36:27
URL: http://www.madicken-teolog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0