Projekt

Just nu har jag två skrivarprojekt på gång, som nog fortfarande är lite hemliga. Jag hoppas att jag ska ha lite tid under våren så att de till slut resulterar i någonting. Det är mycket spännande. Tyvärr är laptopen trasig, men ska åka till Söderköping för reparation i morgon. Det går lite trögare med ett av projekten då, så jag får helt enkelt ägna mig åt det andra projektet så länge. Fast först ska jag åka till biblioteket, där finns massa andra människor skrivaprojekt, också kallade böcker.

Egentligen har jag ju ett tredje skrivarprojekt också, även kännt som min första predikan. Nu är den nog ändå färdig och publiceras eventuellt på bloggen när jag kommer till jobbet på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0