Rapport från magsjukeland

Jag är jättehungrig! Jag tar det som ett tecken på att magsjukan inte drabbat mig ännu. Och jag tvättar händerna,  de kommer vara torra som fnöske innan dagen är slut. Har också hållt mig borta härifrån så mycket det går. Nu är jag hemma och lagar mat. Måste äta, dör snart av hunger.

Har hunnit vara på massage i dag också. Så jag slapp ha ont i ryggen i 20 minuter efteråt. Grattis Emelie! Nu tar jag sikte mot 30 mars då jag har tid nästa gång. Sofia är här också. Vi ska äta mat, och sen åka härifrån igen. Använda badrummet så lite som möjligt även om jag har städat så det aldrig har blänkt så vitt förr.

Trevlig eftermiddag till alla önskar jag från ett soligt Göteborg. Själv ska jag njuta av trevligt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0