Världens bästa människor

Jag lovar, jag känner några av världens bästa människor. Subjektivt sagt av mig, men jag tycker det. Har haft en fin dag med många möten och samtal. Framför alla andra ett, som jag kommer bära nära mitt hjärta länge. Det betydde så otroligt mycket, för det var en människa som vandrat med mig från mörker till ljus, om jag nu ska vara lite klyschig.

Dagens höjdpunkt var nog ändå att luncha med fina Emma i Linköping. Det är så härligt att vara tillsammans med henne. Jag blir så glad. Förhoppningsvis blir det lunchdejt igen om tre veckor när jag åter igen besöker hemtrakterna. Det ska ändå bli rätt skönt att åka tillbaka till Göteborg ikväll, hem till Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0