Back to reality

Så nu sitter jag här, med sömnen fortfarande lite närvarande och dagen som ännu inte riktigt ljusnat trots att klockan nästan är tio. Till på köpet verkar jag vara alldeles ensam på jobbet. Var är alla? Trots den lilla listan på saker som jag borde göra denna förmiddag kommer jag mig liksom inte för att göra någonting. Jag borde ringa åtminstone ett samtal och skicka två mail samt kolla upp alla nya datum som kommit med mailen under ledigheten. Uppdatera almanackan så att säga.

Idag regnar och blåser det värre än någonsin vilket får mig att i ett väldigt känslomässigt ögonblick utbrista "jag hatar Göteborg". Det är inte helt sant, men visst trivs jag bättre på östkusten där vindarna inte är riktigt så här starka, eller regnet riktigt lika vått.

Nu ska jag leta efter mina kollegor!

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas du hittade dina kollegor! men jag måste hålla med dig om att vädret i gbg suger... fast jag gillar inte sveriges väder i allmänhet. det är då man längtar utomlands! men snart kommer sommaren och solen! =)

2008-01-15 @ 10:25:15
URL: http://gularundprickar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0