Biblioteket

Ingen kan ha undgått att jag tillbringar en del ledig tid på biblioteket, så även idag. Det fascinerande med att Göteborg börjar bli min stad är att jag plötsligt stöter på folk jag känner. ibland vet jag inte ens om att de bor i Göteborg. Så på mitt biblioteksbesök idag träffade jag 3(!) personer jag är bekant med. Först träffade jag Annika (eller snarare var det hon som hittade mig) och Mikael. Det var roligt, men lite komiskt att vi nu oplanerat träffats två gånger på en vecka. Till helgen kanske vi träffas planerat, det återstår att se.
Sedan träffade jag en fd klasskompis från naturklassen på gymnasiet. Hon har flyttat till Göteborg för att plugga. Spännande vad man inte vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0